LOGO1


Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Idees 14 marketikg100Όσοι είμαστε επαγγελματίες, έχουμε 2 πλευρές. Την πλευρά όπου ασκούμε την τέχνη που γνωρίζουμε και η άλλη πλευρά είναι αυτή του Επιχειρηματία.

Idees 14 marketikg2
Η πλευρά αυτή μας βοηθάει να τρέξουμε επιτυχημένα (ή όχι) την επιχείρηση μας.
1. Δημιουργήστε τις δικές σας υπηρεσίες στο κομμωτήριο
Με αυτό τον τρόπο γίνεστε περισσότερο ανταγωνιστικοί και οι καταναλωτές δεν σας συγκρίνουν μόνο με βάση την τιμή
2. Βάλτε τους ικανοποιημένους πελάτες να μιλήσουν για εσάς
Επειδή η διαφήμιση από στόμα σε στόμα είναι η καλύτερη ζητείστε από πελάτες που ήταν ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες σας να μοιραστούν την ικανοποίηση τους μέσω των social media
3. Διαφημιστείτε σε τοπικά μέσα μέσω αρθρογραφίας
Προσπαθήστε σε τοπικά μέσα να προβάλλεται την τέχνη σας και την επιχείρηση σας μέσω αρθρογραφίας ή προτάσεων μόδας
4. Κάνετε συνεργασίες
Συνεργαστείτε με άλλου είδους επιχειρήσεις αλλά επιλέξτε κάποιο επαγγελματικό τρόπο που θα φέρει αποτελέσματα σε όλες τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις
5. Ενεργοποιήστε το e-mail μάρκετινγκ
Ζητείστε τα e-mail των πελατών σας και επικοινωνείτε επαγγελματικά μαζί τους. Μη ξεχνάτε ότι η επαφή με τους πελάτες σας είναι σημαντική για την πιστότητα τους
6. Αξιοποιείστε την βιτρίνα του κομμωτηρίου σας
Μη διαφημίζετε μόνο προιόντα αλλά διαφημίστε τις υπηρεσίες σας και το όφελος για τον καταναλωτή από την επιχείρηση σας. Όσοι διαθέτετε βιτρίνα αξιοποιήστε την ανάλογα, ενημερώνοντας τους καταναλωτές για την δράση της επιχείρησης σας σε μόδα, νέα εργαλεία, υπηρεσίες κλπ.
7. Διοργανώστε μια εκδήλωση με τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις
Με αυτό τον τρόπο ενισχύετε το brand name της επιχείρησης σας και σας γνωρίζουν περισσότεροι καταναλωτές
8. Κάντε εξειδικευμένη διαχείριση πελατολογίου
Εάν οργανωθείτε καλύτερα στον τομέα της διαχείρισης και έχετε στα χέρια σας τα κατάλληλα εργαλεία μπορείτε να κάνετε πιο προσωποποιημένη διαχείριση πελατολογίου και να αναπτύξετε καλύτερα την επιχείρηση σας μέσω των υπαρχόντων πελατών
9. Κάντε κάποιο ερωτηματολόγιο ανώνυμα
Με αυτό τον τρόπο θα μάθετε τι πιστεύουν οι καταναλωτές για την επιχείρηση σας. Μη περιοριστείτε μόνο σε ερωτήσεις για τον χώρο σας και αν γενικά είναι ικανοποιημένοι, αλλά ζητείστε να μάθετε πιο συγκεκριμένα πράγματα που θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τυχόν προβλήματα που πιθανόν υπάρχουν
10. Δημιουργήστε κάποιο φυλλάδιο
Άσχετα εάν είμαστε στην εποχή της τεχνολογίας και των social media ένα φυλλάδιο είναι απαραίτητο για την ουσιαστική ενημέρωση υπαρχόντων και νέων πελατών γύρω από την τέχνη σας και τις παροχές σας
Μη δημιουργήσετε ένα έντυπο απλά με υπηρεσίες, τιμές και τον χώρο σας αλλά προσπαθήστε να απαντήσετε στα ερωτήματα των καταναλωτών γιατί να σας εμπιστευτούν, να σας προτιμήσουν και να μείνουν πελάτες σας
11. Αξιοποιείστε την ρεσεψιόν σας
Όσοι έχετε ρεσεψιόν ενεργοποιείστε την κατάλληλα γιατί μπορεί να έχετε κέρδος αν την αξιοποιήσετε σωστά
12. Δημιουργήστε ένα χώρο σαν stage στο κομμωτήριο σας
Ένα χώρο όπου θα μπορείτε να φωτογραφίζετε τις δημιουργίες σας και να τις ανεβάζετε στα social media με κάποιο back ground που θα προβάλλει την επιχείρηση σας
13. Δημιουργήστε την δική σας μόδα
Δείξτε στους πελάτες σας την αξία της τέχνης σας με τις δικές σας δημιουργίες και ενημερώστε τους μέσα από κάποιο φυλλάδιο 2 φορές τον χρόνο ή ηλεκτρονικά στο e-mail τους
14. Γίνετε τα μοντέλα στους πελάτες σας
Επειδή αυτό που πουλάμε είναι όμορφα και υγιή μαλλιά πρέπει να το δείχνουμε πρώτοι εμείς στο κομμωτήριο μας επάνω στα κεφάλια μας.
Idees 14 marketikg3
Ομάδα 3 ατόμων με πολυετή εμπειρία στο χώρο των κομμωτηρίων: ΒΟΜΒΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΚΟΥΤΟΥΚΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ & ΜΕΛΙΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ.
Idees 14 marketikg4