Πώς να διαφημίσουμε και να προβάλουμε σωστά το κουρείο η το κομμωτήριο μας
Σε ένα περιβάλλον ανταγωνιστικό και με πολλές επιχειρήσεις συναφείς, υπάρχει ανάγκη προβολής και διαφήμισης του κομμωτηρίου μας.
Σε ένα περιβάλλον ανταγωνιστικό και με πολλές επιχειρήσεις συναφείς, υπάρχει ανάγκη προβολής και διαφήμισης του κομμωτηρίου μας.
«Μα εγώ είμαι η πελάτισσα!» Υπάρχουν κανόνες για το πως θα συμπεριφερθώ στο κομμωτήριο; Κι όμως ναι κορίτσια.
Να προσπαθείτε να είστε ο καλύτερος κουρέας κομμωτής… ή να γίνετε ο πρώτος στο μυαλό και την προτίμηση των καταναλωτών.
Πως μπορεί κανείς να έχει μια τέχνη στα χέρια του και όμως να καταλήγει χωρίς επάγγελμα;
Είναι ένα δύσκολο και χρονοβόρο κομμάτι της επιχειρηματικότητας, αλλά όποια κουρεία κομμωτήρια το επιτυγχάνουν αποφέρει κέρδη οικονομικά και καταξίωσης.
Ζούμε στην εποχή της ψηφιακής εικόνας, πράγμα καλό αφού έτσι μπορούμε να πληροφορούμαστε και να μαθαίνουμε νέα πράγματα συνεχώς.
Ας ορίσουμε πρώτα από όλα την έννοια του πελάτη μιας επιχείρησης όπως το μπαρμπέρικό η το κομμωτήριο μας.
Η δουλειά του κομμωτή κατ’ ουσία είναι να φτιάχνει όμορφα μαλλιά, ωραίες εικόνες.
Φανταζόμασταν ότι το να στέκεσαι όλη μέρα όρθια μπορεί να επηρεάζει τη στάση του σώματος, αλλά δεν μπορούσαμε να διανοηθούμε σε τι βαθμό.