LOGO1


Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Efxaristimenoi pelates100Ας ορίσουμε πρώτα από όλα την έννοια του πελάτη μιας επιχείρησης όπως το μπαρμπέρικό η το κομμωτήριο μας.

Efxaristimenoi pelates2

Πελάτης εννοείται αυτός που αγοράζει τακτικά, δηλαδή επισκέπτεται συχνά το κομμωτήριο και αγοράζει τα περισσότερα είδη υπηρεσιών και παροχών μας.

Σίγουρα πελάτης είναι και εκείνος που επισκέπτεται πιο αραιά το κομμωτήριο, αλλά δεν είναι αυτός που θα μπορέσει να κρατήσει μια επιχείρηση υγιή, γιατί απλά συμβάλει στην ανάπτυξη της επιχείρησης μας. Χρειαζόμαστε κυρίως την πρώτη κατηγορία πελατών σε όσον το δυνατόν μεγαλύτερο ποσοστό για να είναι η επιχείρηση μας περισσότερο βιώσιμη και κερδοφόρα. Αυτή είναι και η διαφορά ποιότητας που έχουν κάποιες επιχειρήσεις κομμωτηρίων σε σχέση με κάποιες άλλες.

Μια άλλη έννοια πολύ σημαντική είναι, ότι πελάτης είναι αυτός με τον οποίο μπορείς να διαπραγματευτείς. Τι σημαίνει αυτό; Ο πελάτης που είναι ανοικτός σε προκλήσεις, μόδα, νέες τάσεις κλπ. Σίγουρα το σημείο αυτό δεν εξαρτάται μόνο από τον πελάτη, αλλά κατά το ήμισυ εξαρτάται και από εμάς, δηλαδή πως διαχειριζόμαστε τον πελάτη.

Χρειάζεται εκπαίδευση στην επικοινωνία μας με τους πελάτες, γιατί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια άλλαξαν τα δεδομένα στην επικοινωνία.

Τους πελάτες σήμερα θα προσπαθούσαμε να τους εντάξουμε σε κάποιες κατηγορίες, αν και είναι δύσκολη η κατηγοριοποίηση, εντούτοις θα λέγαμε ότι κατατάσσονται σε 4 κατηγορίες

  • Αυτοί που αντιλαμβάνονται και αναγνωρίζουν την σχέση ποιότητας και τιμής.
  • Αυτοί που λειτουργούν με βάση το ηθικό, δηλαδή αυτοί που δένονται συναισθηματικά με την επιχείρηση.
  • Αυτοί που είναι ιδιόρρυθμοι λόγω χαρακτήρα και θέλουν μια πιο προσωποποιημένη επικοινωνία και διαχείριση.
  • Αυτοί που είναι απαθείς και δεν ενδιαφέρονται, γιατί απλά επιλέγουν βάση μόνο τιμής, ψυχολογίας και λειτουργούν παρορμητικά (η πιο δύσκολη ομάδα).

Εμείς σαν επιχειρηματίες πρέπει να προσπαθήσουμε να χτίσουμε ένα πελατολόγιο πάνω στις 3 πρώτες κατηγορίες και να μη επηρεαζόμαστε από την 4η κατηγορία η οποία δεν συμβαδίζει πολλές φορές με την φιλοσοφία μας.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λάβουμε υπόψη είναι ο προσανατολισμός του πελάτη.

Υπάρχουν πελάτες που προσανατολίζονται βάση:

  1. Της παροχής της υπηρεσίας που λαμβάνουν,
  2. Οι πελάτες που προσανατολίζονται βάση των εμπειριών που έχουν,
  3. Οι πελάτες που προσανατολίζονται βάσει της τιμής και
  4. Οι πελάτες που προσανατολίζονται βάση του brandname της επιχείρησης.

Εμείς σαν επιχειρηματίες θα πρέπει να αναπτύσσουμε την επιχείρηση μας προς όλες τις κατευθύνσεις γιατί διαφορετικά θα προσελκύουμε μόνο μία ή δύο κατηγορίες πελατών. Με λίγα λόγια θα πρέπει να χτίζουμε το όνομα μας, να φαίνονται οι τιμές μας κανονικές σε σχέση με την ποιότητα, να παρέχουμε υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες και το πιο βασικό να δημιουργούμε εμπειρία υψηλών προσδοκιών στην επικοινωνία μας με τους πελάτες κατά την ώρα που βρίσκονται στο κομμωτήριο μας.

Ελπίζουμε με την επιχειρηματική μας αρθρογραφία να συμβάλλουμε στην καλύτερη ενημέρωση και συμβουλευτική σας σε θέματα που απασχολούν κάθε επιχειρηματία κομμωτή και να είμαστε ρεαλιστικά, όπως πολλοί κομμωτές συνάδελφοι σας ομολογούν, ο επιχειρηματικός σας σύμβουλος.

Efxaristimenoi pelates3Ομάδα 3 ατόμων με πολυετή εμπειρία στο χώρο των κομμωτηρίων: ΒΟΜΒΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΚΟΥΤΟΥΚΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ & ΜΕΛΙΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ.

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα 2392501436/ 6980449191/ 6980449292 και κάντε το επόμενο βήμα.

Efxaristimenoi pelates4