LOGO1


Your loss Zarifi2(φυσικά ανώνυμα), και το κάνει για να αναδείξει την πίεση που δεχόμαστε οι επαγγελματίες του χώρου μας και το πως πρέπει να αντισταθούμε.

Πελάτης: Καλημέρα Βασίλη τι κάνεις;

Πως περνάς όλοι καλά;

Σπίτι φαντάζομε;

ΒΖ: Ναι σπίτι, μένουμε σπίτι ώσπου να περάσει όλο αυτό και να ξαναβρούμε την καθημερινότητα μας.

Πελάτης: Ναι φίλε έτσι πρέπει να είμαστε κλεισμένοι και να προστατευόμαστε.

Να σου πω βρε φιλαράκι πως θα γίνει να μου κάνεις ένα κουρεματάκι γιατί έχουν περάσει 15 μέρες και είμαι σαν να φοράω περούκα.

ΒΖ: Συγνώμη φίλε είμαι επαγγελματίας και παρέχω υπηρεσίες μόνο στο μαγαζί μου, από την στιγμή που με νόμο είναι κλειστώ δεν κουρεύω.

Πελάτης: Έλα ρε φίλε εγώ που σε στηρίζω τόσα χρόνια δεν μπορείς να κάνεις μια εξαίρεση?

Δεν χεριάζετε να το μάθει κανείς.

Έλα σπίτι μου!

ΒΖ: Κοίτα το εκτιμώ αυτό που κάνεις τόσα χρόνια για μένα αλλά δεν θα σου παρέχω την υπηρεσία μου συγνώμη.

Πελάτης: Δεν πειράζει φιλαράκι να ξέρεις υπάρχουν πολλοί κομμωτές που εξυπηρετούν Κατ' Οίκον.

Εσύ θα χάσεις!

Άμα ψάχνεις για πελάτες όταν ανοίξεις μην αναρωτηθείς γιατί δεν θα έχεις.

Τι σου ζήτησα;

Ένα κούρεμα σου ζήτησα.

ΒΖ: Σε ευχαριστώ να είσαι καλά και να έχεις υγειά

Αυτά συμβαίνουν όταν ο πελάτης χρησιμοποιεί όλα τα θεμιτά και αθέμητα μέσα για να κάνει την δουλειά του και ο σωστός επαγγελματίας αντιστέκεται.