οι κοινωνικές αλλαγές και οι επαγγελματικές απαιτήσεις έχουν συμβάλει σημαντικά στην αναζήτηση κομμωτηρίου, καθώς άνδρες και γυναίκες δίνουν όλο και μεγαλύτερο βάρος στην περιποίηση και εμφάνισή τους με λιγότερο κόστος.
Ο εντεινόμενος ανταγωνισμός στην εγχώρια αγορά κομμωτηρίων κινείται μεταξύ μικρών συνοικιακών κομμωτηρίων και όχι μόνο.
Τελικά τι ζητούν οι καταναλωτές από ένα κομμωτήριο που επισκέπτονται στις ημέρες της κρίσης?
1. Design: Να είναι σύγχρονης αισθητικής.
2. Επωνυμία: Είναι επώνυμο, άρα τους προσφέρει κύρος.
3. Υπηρεσίες υψηλού επιπέδου: Επικεντρώνεται απόλυτα στον κάθε πελάτη παρέχοντάς του υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και προδιαγραφών.
4. Ταχύτητα: Προσφέρει ταχύτητα στης υπηρεσίες του & δεν χάνουν πολύτιμο χρόνο.
5. Χαλάρωση: Δίνει τη δυνατότητα για επικοινωνία και χαλάρωση.
6. Αξιοπιστία: Είναι Value for Money.
7. Προτείνει και πρωτοπορεί: Δεν ακολουθεί απλά τις τάσεις. Έχει άποψη.
8. Γκάμα υπηρεσιών και προϊόντων: Έχει ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών και προϊόντων περιποίησης για τα μαλλιά και όχι μόνο.

