LOGO1


Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Themata 4 kommotiriou100Δυστυχώς η μέχρι σήμερα λογική διαχείρισης και αντιμετώπισης των αλλαγών δεν επαρκεί και θα πρέπει να το ψάξουμε λίγο διαφορετικά.

Themata 4 kommotiriou2

Τα 4 Θέματα που απασχόλησαν κάθε επιχείρηση κομμωτηρίου σήμερα

  • Ποιες είναι οι ανάγκες και οι προκλήσεις που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις κομμωτηρίων στην κρίση;

Οι ανάγκες και οι προκλήσεις ήταν πολλές αλλά εμείς θα εστιάσουμε κυρίως στην διαχείριση και στον ανταγωνισμό.

Αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα μεταξύ των, γιατί εάν θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί χωρίς κέρδος, δεν υπάρχει ανάγκη να το επιδιώκουμε.

Από την στιγμή που άρχισαν οι επιχειρήσεις να μειώνουν τις τιμές χάθηκε η υγιής μορφή ανταγωνισμού και ξεκίνησε η πτώση της επιχείρησης σε οικονομικό και καλλιτεχνικό επίπεδο. Η κρίση βρήκε τις επιχειρήσεις κομμωτηρίων απροετοίμαστες σε επίπεδο διαχείρισης και μάρκετινγκ που είναι ο κύριος μοχλός αντιμετώπισης και αντίδρασης. Το αποτέλεσμα ήταν να εγκλωβιστούν οικονομικά, να μη μπορούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους και σαν επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών να χάσουν το πλεονέκτημα της τέχνης των.

Αυτό βέβαια αφορά το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων και όχι όλες τις επιχειρήσεις, που άλλες αντιμετώπισαν τον ανταγωνισμό αλλά κόλλησαν στην διαχείριση και άλλες τα πήγαν καλά με την διαχείριση αλλά κόλλησαν στον ανταγωνισμό.

  • Ποιες είναι αντίστοιχα οι ευκαιρίες που δημιουργήθηκαν;

Οι ευκαιρίες συνήθως κρύβονται καλά από τις περισσότερες επιχειρήσεις και τις βλέπουν μόνο αυτοί που βλέπουν μακριά και διαφορετικά. Αν φέρουμε ένα παράδειγμα, θα δούμε ότι σε μια περιοχή με πολλές επιχειρήσεις κομμωτηρίων, άλλοι το βλέπουν ευκαιρία και άλλοι το βλέπουν εμπόδιο. Άλλοι πιστεύουν ότι μπορούν να ξεχωρίσουν και να διακριθούν και άλλοι φοβούνται τον ανταγωνισμό.

Αυτό είναι και το σημείο κλειδί και εδώ παίζει ρόλο το μάρκετινγκ υπηρεσιών που πρέπει να δώσει λύσεις. Σε μια τέτοια δύσκολη εποχή με μεγάλο ανταγωνισμό χωρίς μάρκετινγκ και σωστή διαχείριση δεν μπορούν να υπάρξουν αποτελέσματα για οποιαδήποτε επιχείρηση ομορφιάς, όσο καλά και να γνωρίζει την τέχνη.

  • Πώς αντιμετωπίστηκαν οι δυσκολίες που εμφανίστηκαν;

Οι δυσκολίες δυστυχώς αντιμετωπίστηκαν με πανικό, προσπαθώντας ο επιχειρηματίας να αντιμετωπίσει την κατάσταση μόνος του χωρίς να έχει τις απαραίτητες γνώσεις σε διαχείριση και μάρκετινγκ. Πίστεψε ότι με αυτό τον τρόπο, μόνος του θα έκανε καλύτερη οικονομική διαχείριση με αποτέλεσμα να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα.

Δεν αντιμετωπίστηκε σωστά ο τομέας της διαχείρισης, ο τομέας της απόδοσης του προσωπικού, καθώς και στο να μπορέσουν να αποδείξουν ότι μέχρι σήμερα καλώς οι πελάτες τους έδειχναν εμπιστοσύνη.

Αυτός ήταν και ό λόγος ότι πολλές επιχειρήσεις έχασαν μεγάλο αριθμό πελατών που μετακινήθηκε σε άλλες επιχειρήσεις.

  • Με ποιον τρόπο επικοινωνείτε και πραγματοποιείτε μια αλλαγή;

Αυτό είναι το πιο σημαντικό από όλα που στις περισσότερες επιχειρήσεις απέτυχε επειδή η προσπάθεια έγινε με ιδέες που δεν ήταν μετρημένες και κοστολογημένες για την ίδια την επιχείρηση, αλλά έγινε με την λογική βλέπω τι κάνει ο διπλανός μου.

Η επικοινωνία είναι το πιο σημαντικό πλεονέκτημα για την επιχείρηση που ξέρει να την χρησιμοποιεί.

Η επικοινωνία μας τον τελευταίο καιρό λόγω των αλλαγών γενικά στον χώρο των social media έδωσε άλλες προοπτικές και νέες εξελίξεις.

Όσοι ενημερώθηκαν και συγχρονίστηκαν μπόρεσαν να γίνουν περισσότερο επικοινωνιακοί με τους καταναλωτές και να κερδίσουν την μάχη του ανταγωνισμού.

Επίσης όσοι προσέγγισαν το σημείο του μάρκετινγκ και κατάλαβαν τι πρέπει να κάνουν είχαν πολύ καλά αποτελέσματα.

Συνοψίζοντας θα λέγαμε ότι δυσκόλεψαν τα πράγματα για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών και δεν αρκεί μόνο η τέχνη. Η οικονομική επιβάρυνση των επιχειρήσεων είναι μεγάλη για αυτό και χρειάζεται πιο εξειδικευμένη διαχείριση και καθοδήγηση, ενώ στον τομέα του ανταγωνισμού χρειάζεται πλέον διαφορετική πολιτική και προσέγγιση γιατί διαφορετικά θα μας παρασύρει το σύστημα.

Με λίγα λόγια όταν ξέρεις που βρίσκεσαι και τι κάνεις, μπορεί να χαράξεις και τον δρόμο που θα πας. Δυστυχώς η μέχρι σήμερα λογική διαχείρισης και αντιμετώπισης των αλλαγών δεν επαρκεί και θα πρέπει να το ψάξουμε διαφορετικά.

Themata 4 kommotiriou3Ομάδα 3 ατόμων με πολυετή εμπειρία στο χώρο των κομμωτηρίων: ΒΟΜΒΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΚΟΥΤΟΥΚΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ & ΜΕΛΙΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ.

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα 2392501436/ 6980449191/ 6980449292 και κάντε το επόμενο βήμα.

Themata 4 kommotiriou4