LOGO1


Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Antagonistiki100Είναι θα λέγαμε ο σύγχρονος προβληματισμός κάθε επαγγελματία κουρέα κομμωτή. Πως όμως μπορεί να γίνει αυτό με επιτυχία;

Antagonistiki2

Σίγουρα θα πρέπει να αναθεωρήσουμε πολλά πράγματα που ξέραμε μέχρι σήμερα. Να ξεχάσουμε κατά αρχάς τις παλιές καλές εποχές για τα επόμενα χρόνια που δεν χρειάζονταν να κάνουμε τίποτα και ο κόσμος έμπαινε από μόνος του στα κομμωτήρια.

Τώρα ο μεγάλος ανταγωνισμός από κάθε κατεύθυνση και η κρίση, δημιουργούν την ανάγκη να ψάξουμε να βρούμε νέους τρόπους να προσελκύσουμε πελάτες.

Το μάρκετινγκ είναι η σωστή κίνηση που πρέπει να κάνουμε σαν επιχειρηματίες. Το μάρκετινγκ είναι το κλειδί για να κάνουμε τις ενέργειες εκείνες που ταιριάζουν στο δικό μας κομμωτήριο και στυλ. Είναι απαραίτητο εργαλείο για κάθε επιχείρηση και όχι περιττά έξοδα, αλλά το μέσον για να κάνουμε έσοδα. Το κόστος είναι πολύ μικρό σε σχέση με αυτά που θα κερδίσουμε.

Το πρώτο πράγμα που σκέφτονται όλοι οι επαγγελματίες κομμωτές είναι πώς να προσελκύσω νέους πελάτες.

Καλή σκέψη, αλλά σε λάθος κατεύθυνση αρχικά.

  1. Πρώτα πρέπει να σταθεροποιήσω τους ήδη υπάρχοντες, γιατί αυτοί μου δίνουν την υπάρχουσα βιωσιμότητα και κερδοφορία.
  2. Σε δεύτερη φάση θα προσπαθήσω να φέρω νέους πελάτες, αλλά θα πρέπει όμως να μάθω τι είδους πελάτες θέλω να προσελκύσω, με ποιο τρόπο και τι θα τους προτείνω.

Για να γίνουν αυτά, θα χρειαστεί να μάθω ποιο είναι το πραγματικό προφίλ που βγάζω προς τα έξω, αν έχω κάνει όνομα, και που, τι είδους υπηρεσίες προσφέρω και όλα αυτά όχι τι πιστεύω εγώ, αλλά τι πιστεύουν οι πελάτες.

Οι πελάτες θα μου πουν τι πρέπει να διορθώσω, τα κακώς κείμενα και ποια είναι τα πλεονεκτήματα μου και τα μειονεκτήματα μου. Με την δημιουργία ενός επαγγελματικού ερωτηματολογίου μπορούμε να έχουμε αυτές τις πληροφορίες.

Σκεφτείτε να πιστεύω εγώ ότι είμαι καλός κουπέρ, να βασίζω πάνω στο υποτιθέμενο πλεονέκτημα μου τις ενέργειες, αλλά οι πελάτες να πιστεύουν άλλα. Οι ενέργειες θα πηγαίνουν χαμένες.

Τα πλεονεκτήματα μας τα γνωρίζουμε εκτός των πελατών και από τα στατιστικά στοιχεία του κομμωτηρίου μας, αλλά θα πρέπει να ξέρουμε να αναλύουμε αυτά τα στοιχεία. Οι πληροφορίες λοιπόν που λαμβάνουμε μας βοηθούν να δημιουργήσουμε το νέο μας προφίλ και να το επικοινωνήσουμε, ίσως με ένα πιο επαγγελματικό έντυπο, καθώς και να δημιουργήσουμε μια διαφορετική εκπτωτική πολιτική που να προσελκύει περισσότερους πελάτες.

Η βιτρίνα μας ( εάν υπάρχει ) θα πρέπει να παίξει ένα διαφορετικό ενεργό ρόλο στην προβολή της επιχείρησης μας.

Πρέπει να σταματήσουμε να πουλάμε και να προβάλουμε μόνο προϊόντα, αλλά να επικεντρωθούμε στην προβολή της δικιάς μας δουλειάς.

Προώθηση υπηρεσιών, νέων καινοτομιών εργαλείων και φυσικά μόδα και νέες τάσεις. Βάλτε τα δυνατά σας, αφήστε την φαντασία σας ελεύθερη και γίνετε περισσότερο δημιουργικοί και επαγγελματίες. Τα επόμενα χρόνια αυτοί που θα διαφοροποιηθούν και θα ξεχωρίσουν θα είναι οι κερδισμένοι.

Antagonistiki3Ομάδα 3 ατόμων με πολυετή εμπειρία στο χώρο των κομμωτηρίων: ΒΟΜΒΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΚΟΥΤΟΥΚΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ & ΜΕΛΙΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ.

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα 2392501436/ 6980449191/ 6980449292 και κάντε το επόμενο βήμα.

Antagonistiki4