LOGO1


Τα καλλυντικά για την περιποίηση σώματος και προσώπου φαίνονται απίστευτα ελκυστικά.

Psemata2Και όταν ξεκινάς να διαβάζεις τα συστατικά, πείθεσαι ότι το συγκεκριμένο προϊόν πρέπει να λύσει όλα σου τα προβλήματα. Αλλά τα τεχνάσματα μάρκετινγκ μπορούν να παραπλανήσουν ένα άτομο που δεν γνωρίζει καλά τα συστατικά και τα τσιτάτα. Σε αυτό το άρθρο θα σας πούμε ποιες δηλώσεις από μάρκες καλλυντικών αξίζει να προσέξετε.

Περιεχόμενο

  • "Χαμηλά λιπαρά" - εντελώς συνηθισμένο
  • Το SPF δεν προστατεύει πάντα
  • Το «φυσικό» δεν είναι απολύτως αληθινό.
  • Τα προϊόντα «αντιγήρανσης» δεν είναι ελιξίριο νεότητας.
  • «Χωρίς μυρωδιά», αλλά μυρίζουν
  • «24 ώρες» - φοβάται το νερό
  • Το «δερματολόγος-ελεγμένο» δεν είναι το ίδιο με το «εγκεκριμένο από δερματολόγο».

"Χαμηλά λιπαρά" - εντελώς συνηθισμένο

Μερικοί άνθρωποι υποφέρουν από ακμή και άλλα δερματικά προβλήματα. Γνωρίζουν ότι το πολύ λάδι στα καλλυντικά μπορεί να επιδεινώσει την κατάσταση, γι' αυτό προσπαθούν να αγοράσουν προϊόντα με την ένδειξη «χωρίς λιπαρά». Και η κοσμετολογία καταφέρνει να προσφέρει διάφορα ρουζ, σκιές ματιών και foundation με αυτή την ετικέτα. Μάλιστα, οι δερματολόγοι είναι σίγουροι ότι αυτά τα προϊόντα περιέχουν ακριβώς την ίδια ποσότητα ελαίων με την πιο λιπαρή σύνθεση.

Psemata3Το SPF δεν προστατεύει πάντα

Οι κατασκευαστές καλλυντικών προτείνουν την επιλογή προϊόντων μακιγιάζ με πρόσθετο αντηλιακό. Αλλά αξίζει να γνωρίζετε ότι τέτοια προϊόντα έχουν φυσικά και χημικά συστατικά. Μόνο ένας τύπος προστίθεται στα καλλυντικά, επομένως τα καλλυντικά δεν θα έχουν επαρκή προστασία.

Psemata4Το «φυσικό» δεν είναι απολύτως αληθινό

Θα σας εκπλήξουμε, αλλά τα προϊόντα μπορούν να ονομαστούν βιολογικά εάν περιέχουν τουλάχιστον 20% φυσικά συστατικά και το υπόλοιπο 80% μπορεί να είναι εντελώς χημικά και ακόμη και επιβλαβή. Ένα άλλο σημείο είναι ότι δεν είναι όλα τα 100% φυσικά προϊόντα ωφέλιμα· για παράδειγμα, τα έλαια πορτοκαλιού και λεμονιού μπορούν να προκαλέσουν αλλεργίες.

Psemata5Τα προϊόντα «αντιγήρανσης» δεν είναι το ελιξίριο της νεότητας

Ορισμένα καλλυντικά είναι γεμάτα διαβεβαιώσεις για το νεανικό δέρμα μετά τη χρήση. Αν οι ρυτίδες μπορούσαν να λειαίνονται τόσο απλά και εύκολα, τότε δεν θα υπήρχαν καθόλου ηλικιωμένοι στον κόσμο. Δυστυχώς, οι ρυτίδες μπορούν να βαφτούν μόνο με καλλυντικά ή να μαλακώσουν λίγο με έναν ορό με ενυδατικό αποτέλεσμα.

Psemata6«Καμία μυρωδιά», αλλά μυρίζουν

Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι τα προϊόντα «χωρίς άρωμα» προσθέτουν έναν ειδικό παράγοντα που καλύπτει υπερβολικά ορατά αρώματα. Και μόνο αυτός ο καταστροφέας οσμής δεν χρειάζεται να περιλαμβάνεται στη σύνθεση. Εάν είστε αλλεργικοί σε ορισμένες οσμές, τότε αυτό το σημείο πρέπει να ληφθεί υπόψη.

Psemata7"24 ώρες" - φοβάται το νερό

Τα διακοσμητικά καλλυντικά που φέρουν την ένδειξη «24 ώρες» στη συσκευασία υποδεικνύουν ότι το μακιγιάζ θα διαρκέσει όλη την ημέρα. Πράγματι, είναι πιο σταθερό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να καταπολεμήσει και το νερό. Τέτοια ανθεκτικά στη φθορά καλλυντικά ξεπλένονται με τον ίδιο τρόπο όπως τα κανονικά.

Psemata8"Δερματολόγος-ελεγμένο" δεν ισοδυναμεί με "εγκεκριμένο από δερματολόγο"

Διαβάστε προσεκτικά τη συσκευασία των καλλυντικών. Εάν δηλωθεί ότι έχει δοκιμαστεί από δερματολόγους, αυτό δεν σημαίνει ότι οι ειδικοί εκτίμησαν το προϊόν. Αυτό είναι ένα τέχνασμα μάρκετινγκ που τραβάει μόνο την προσοχή.

Psemata9Όταν επιλέγετε καλλυντικά για τον εαυτό σας, φροντίστε να διαβάσετε τη συσκευασία του προϊόντος. Απλά μην πιστεύετε όλα όσα γράφονται εκεί. Αξίζει να βεβαιωθείτε και να ελέγξετε όλες τις πληροφορίες. Και το άρθρο μας θα σας βοηθήσει με αυτό.

Πηγή: https://krasotka.cc/krasota/kosmetika/o-chem-vrut-proizvoditeli-kosmetiki-7-shokiruyushhih-faktov