Τι πρέπει και τι όχι… να συζητείται σε ένα κομμωτήριο
Είναι πολύ όμορφο να συζητάμε με τους πελάτες μας. Αλλά πρέπει πάντα να θυμόμαστε πως υπάρχουν θέματα εκτός ορίων.
Είναι πολύ όμορφο να συζητάμε με τους πελάτες μας. Αλλά πρέπει πάντα να θυμόμαστε πως υπάρχουν θέματα εκτός ορίων.
Το να αφιερώσουμε λίγο χρόνο στον εαυτό μας πηγαίνοντας σε ένα κομμωτήριο μειώνει τα επίπεδα άγχους καθώς ανεβάζει την αυτοεκτίμηση μας.
Όσοι είμαστε επαγγελματίες, έχουμε 2 πλευρές. Την πλευρά όπου ασκούμε την τέχνη που γνωρίζουμε και η άλλη πλευρά είναι αυτή του Επιχειρηματία.
Κατά την προσωπική μου άποψη το να ακούγεται για κάποιον επαγγελματία ότι είναι "ακριβός" δεν είναι ότι καλύτερο θα μπορούσε να του συμβεί.
Μιας και βρισκόμαστε στην εποχή της Άνοιξης στο παρακάτω άρθρο θα αναφερθούμε στις διάφορες μορφές αλλεργίας.
Η υπηρεσία κερατίνης είναι ένα στοιχείο στο κομμωτήριο που, εάν δουλευτεί σωστά, μπορεί να μετατραπεί σε μία πηγή χρημάτων.
Η αγορά είναι γεμάτη από άπειρες επιλογές και δυνατότητες αγορών. Πολλές φορές για παράδειγμα κάποιες από τις πελάτισσες μας,…
Στην ερώτηση που πρέπει να απαντήσουμε όλοι σαν επιχειρηματίες κομμωτές είναι τι είδους ποιότητα και παροχές θα πρέπει να δώσουμε στις καταναλώτριες κομμωτηρίου για να είμαστε ανταγωνιστικοί.
Τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας παρατηρούμε μια έξαρση που ήρθε εμφανώς λίγο αργοπορημένα σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης…