LOGO1

2019 04 10 Blogkommoton.gr 2

Η επιχειρηματικότητα σήμερα στις περισσότερες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών- κομμωτήρια σίγουρα νοσεί.

Είναι ένα θέμα που απασχολεί όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα. Ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος επικοινωνίας για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών;

Το καινούργιο είναι πάντα και το πιο καλό; Μία νέα τάση στην εκπαίδευση, στην κομμωτική ξεκινάει στο εξωτερικό. Θα εξαπλωθεί;

Σωστή Κριτική Σκέψη. Σε όλα τα επαγγέλματα του κόσμου υπάρχουν οι καλοί, οι μέτριοι και οι κακοί επαγγελματίες. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε από μεριάς μας…

Σκεφτείτε ότι όσο και να επενδύετε σε γνώσεις, εάν δεν βρείτε τον τρόπο να πείσετε τους καταναλωτές γιατί να σας προτιμήσουν, η επένδυση αυτή θα μένει χωρίς ουσιαστικό οικονομικό αποτέλεσμα.

Πώς αισθάνεστε, όταν γυρνάτε από μια μέρα γεμάτη δουλειά στο κομμωτήριο; Τα παπούτσια καίνε, τα γόνατα είναι βαριά, η πλάτη τραβάει λες και θα ξεκολλήσει σε δύο κομμάτια, το κεφάλι πάει να εκραγεί...  Άξιζε

Με βάση το ερωτηματολόγιο που τέθηκε στους συναδέλφους κομμωτές στην νέα ομάδα στο facebook του blogkommoton «BlogKommoton Greece Friends», βγήκε το συμπέρασμα ότι…

Η κομμωτική δεν είναι ένα στατικό επάγγελμα. Αντίθετα ανήκει στα επαγγέλματα που εξελίσσονται συνεχώς. Νέες τεχνολογίες και νέα…

Όνειρο είναι το να ζεις μια σειρά από εικόνες, ήχους σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αισθήσεις, τις ιδέες και τα προσωπικά συναισθήματα.