LOGO1


Ti sizitame00Είναι πολύ όμορφο να συζητάμε με τους πελάτες μας. Αλλά πρέπει πάντα να θυμόμαστε πως υπάρχουν θέματα εκτός ορίων.

Ti sizitame2Πρέπει να είμαστε σίγουροι πως ο πελάτης μας νιώθει άνετα με το να συζητάει και ποτέ να μην τον ρωτάμε για ευαίσθητα θέματα . Όπως  θρησκεία, πολιτικά, μισθό και οικογενειακή κατάσταση. Γενικότερα καλό είναι να αποφεύγουμε θέματα που μπορεί να προκαλέσουν στους πελάτες μας συναισθηματική φόρτιση, να νιώσουν άβολα ή θέματα που μπορεί να τους προκαλέσουν εκνευρισμό.

Υπάρχουν αρκετά ασφαλή θέματα που μπορούμε να αναφέρουμε και να ανοίξουμε μια όμορφη συζήτηση με τους πελάτες μας. Όπως παραδείγματος χάρη μπορούμε να ρωτήσουμε ελεύθερα τον πελάτη μας για τον τόπο καταγωγής του, για την εργασία του ή ακόμα πιο ασφαλές θέμα ποια είδη μουσικής ακούει ποιες είναι οι αγαπημένες του ταινίες εάν του αρέσει το σινεμά ή το θέατρο.

Ti sizitame4Σε πολλούς πελάτες αρέσει το να κάνουν κους κους. Αυτό το «κουτσομπολιό» δεν αφορά πρόσωπα του θεάτρου, της τηλεόρασης ή μουσικής σκηνής, αλλά είναι κους κους που αφορά γείτονες, συμπολίτες ή ακόμα χειρότερα σχόλιο που θα ήθελε να κάνει για κάποιον άλλο πελάτη. Δεν επιτρέπουμε τέτοιους διαλόγους. 

Γενικά το κομμωτήριο είναι ένας χώρος επικοινωνίας με τους ανθρώπους γύρω μας και κυρίως μεταξύ κομμωτή και πελάτη. Αλλά πρέπει πάντα ως επαγγελματίες Κομμωτές να προσέχουμε όχι μόνο τι λέμε εμείς αλλά να θέτουμε όρια για το τι θα πουν οι πελάτες μας μέσα στο χώρο μας. Να κυλούν οι ώρες ευχάριστα και χωρίς δυσάρεστες και απρόβλεπτες παρεξηγήσεις που μπορεί να μας φέρουν σε δύσκολη θέση.

Όσο φιλική και να είναι η σχέση μας με έναν πελάτη η θέση μας μέσα στο χώρο του κομμωτηρίου πρέπει να είναι ακέραια.

Να περνάμε στους πελάτες μας το αίσθημα της άνεσης στο χώρο μας όχι μόνο από την εξειδικευμένη εργασία που του παρέχουμε αλλά γιατί νιώθει σε μας άνετα με την διακριτικότητα και την εχεμύθεια μας.

Ti sizitame5