LOGO1

Στην  ερώτηση που πρέπει να απαντήσουμε όλοι σαν επιχειρηματίες κομμωτές είναι τι είδους ποιότητα και παροχές θα πρέπει να δώσουμε στις καταναλώτριες κομμωτηρίου για να είμαστε ανταγωνιστικοί.

Ypiresies2

Ποια είναι τα standard εκείνα της προτίμησης των καταναλωτριών που θα τις κάνουν να  προτιμήσουν την δική μας επιχείρηση.

Η αναφορά μας ότι διαθέτουμε την καλύτερη ποιότητα παροχών για να προσελκύσουμε την καταναλώτρια δεν είναι ο μόνος λόγος επιλογής των γιατί αυτό το θεωρούν δεδομένο, αλλά συμπεριλαμβάνει και άλλα πράγματα που τραβάνε το ενδιαφέρον της.

Ρεαλιστικά η εύρεση της καλύτερης ποιότητας για την καταναλώτρια είναι σχετική και δύσκολα αντιληπτή μεταξύ 2 καλών επιλογών γιατί συνδέεται και με άλλες παραμέτρους, όπως είναι η τιμή, ο βαθμός εξυπηρέτησης, η συμβουλευτική προσέγγιση και η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση της πελάτισσας.

Το τελευταίο ίσως είναι το πιο σημαντικό, άσχετα αν το προσπερνάμε και επικεντρωνόμαστε περισσότερο γενικά στην καλή παροχή των υπηρεσιών και δεν την προσωποποιούμε ξεχωριστά για κάθε πελάτισσα.

Η ποιότητα όπως αντιλαμβανόμαστε είναι μια πυραμίδα μικρών πραγμάτων που τοποθετούμε με σκοπό να φθάσουμε στην κορυφή, όπου βρίσκεται η ικανοποίηση του πελάτη σε προσωπικό επίπεδο όπως ακριβώς θα την αντιληφθεί εκείνος.

Την πυραμίδα αυτή αποτελούν η χρήση των επαγγελματικών προϊόντων, η καλή εξυπηρέτηση, η γνώση της πώλησης και επικοινωνίας της υπηρεσίας, η συμβουλευτική καθοδήγηση για την συνέχιση του αποτελέσματος και τέλος η ταύτιση του αποτελέσματος με τα θέλω του συγκεκριμένου πελάτη για να είναι προσωποποιημένη.

Η γνώση της προσωπολογίας και της χρωματολογίας σε σχέση με τον χρωματότυπο είναι μερικά στοιχεία που κάνουν τις υπηρεσίες μας πιο personal identity.

Επίσης η τιμή συμβάλλει στην αξιολόγηση της υπηρεσίας όταν μπορεί να ταυτιστεί με το αποτέλεσμα και την κοινή λογική των τιμών της αγοράς.

Υπάρχουν όμως και υπερβολές όπως όταν προβάλλονται υπηρεσίες με πολύ φθηνές τιμές με τα καλύτερα προϊόντα χρήσης και ποιότητας υψηλών προδιαγραφών.

Σε αυτή την περίπτωση ο καταναλωτής σκέφτεται ότι κάτι δεν πάει καλά γιατί έχει εκπαιδευτεί στην λογική ‘ότι δίνεις παίρνεις’ ειδικά όταν πρόκειται για παροχή υπηρεσιών.

Η αγορά έγινε δύσκολη και πολύ απαιτητική και χρειάζονται πολλά πράγματα για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί και κυρίως να δουλέψουμε σε πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες για τις πελάτισσες μας.

Πρέπει να μελετήσουμε και να δημιουργήσουμε ένα συγκεκριμένο πλάνο για το τι υπηρεσίες θέλουμε να παρέχουμε και πως θα τις επικοινωνούμε με τους καταναλωτές.

Τέλος θα πρέπει να λάβουμε υπόψη πως θα σταθεροποιήσουμε τις πελάτισσες μας, πως θα γίνουμε ελκυστικοί στα μάτια των καταναλωτών και να απαντήσουμε στο ερώτημα γιατί να έρθει στο δικό μας κομμωτήριο.

Πρέπει να μάθουμε πώς να μπαίνουμε στην ψυχολογία της κάθε πελάτισσας και να γινόμαστε ο ψυχολόγος των μαλλιών και της διάθεσης της, να μάθουμε να συμβουλεύουμε, να συμβουλεύουμε και να ξανά συμβουλεύουμε και τέλος να γνωρίσουμε πως θα φτιάξουμε το  brand name της επιχείρησης μας γιατί μόνο εάν μπούμε στο μυαλό των καταναλωτών και καθιερωθούμε θα παραμείνουμε στο προσκήνιο τα επόμενα χρόνια ανταγωνιστικοί.

Ο σημερινός επαγγελματίας κομμωτής δυστυχώς έχει πολλά στο κεφάλι του για να ασχοληθεί περισσότερο με το μάρκετινγκ, για να εξελίξει την ποιότητα των υπηρεσιών του και να δημιουργήσει ένα team με ετοιμοπόλεμους συνεργάτες ώστε να είναι ανταγωνιστικός

Η επιχείρηση κομμωτηρίου έγινε μια δύσκολη μορφή επιχείρησης επειδή συνδυάζει όχι μόνο τέχνη, αλλά ταυτόχρονα διαχείριση, μάνατζμέντ, μάρκετινγκ και επικοινωνία.

Ypiresies3

Ομάδα 3 ατόμων με πολυετή εμπειρία στο χώρο των κομμωτηρίων: ΒΟΜΒΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΚΟΥΤΟΥΚΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ & ΜΕΛΙΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ.

 Ypiresies4