Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Secrets Marketing100Αρκετοί επαγγελματίες κομμωτές αντιλαμβάνονται σήμερα ότι η μόνη διέξοδος από την κρίση είναι το μάρκετινγκ για την επιχείρηση τους.

Secrets Marketing2

Οι περισσότεροι όμως επαγγελματίες δεν κατανοούν για το πως ακριβώς θα πρέπει να εφαρμόζεται το μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις κομμωτηρίων.

Σαν αρχή θεωρούμε ότι το κομμωτήριο είναι επιχείρηση παροχής υπηρεσιών που παρέχει υπηρεσίες ομορφιάς σε καταναλωτές.

Επομένως το μάρκετινγκ θα πρέπει να προσδιορίζεται στο πως μπορεί η επιχείρηση να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για να την προτιμήσουν.

Αυτό το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα δημιουργείται από 4 πράγματα

  • Από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Από την διαφορετικότητα των υπηρεσιών
  • Από την σχέση ποιότητας και τιμής
  • Από το ποιός παρέχει την υπηρεσία, δηλαδή το προφίλ της επιχείρησης

Αυτά είναι και τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουν οι καταναλωτές σε συνδυασμό με την προηγούμενη εμπειρία τους.

Αναλύοντας τα δεδομένα θα δούμε ότι η ποιότητα είναι κάτι που θα πρέπει να είναι απαραίτητη στα στάνταρ των παρεχόμενων υπηρεσιών μας καθώς και το επίπεδο κατάρτισης μας.

Όμως δεν είναι τα μόνα που χαρακτηρίζουν τον ανταγωνισμό μεταξύ 2 επιχειρήσεων.

Το πιο σημαντικό είναι με ποιό τρόπο επικοινωνείτε τις υπηρεσίες που παρέχετε και το προφίλ σας προς τα έξω με τους καταναλωτές για να σας επιλέξουν.

Η τιμή στην προκειμένη περίπτωση είναι η παγίδα, γιατί δεν δίνει ρεαλιστική εικόνα της ποιότητας της υπηρεσίας και δεν είναι η βάση της επιλογής για ένα καταναλωτή, αλλά περισσότερο τον ενδιαφέρει το είδος της παροχής που θα πάρει, η ασφάλεια και η αισθητική του αποτελέσματος.

Δεν μιλάμε βέβαια για ειδικές κατηγορίες καταναλωτών που δεν μπορούν να επισκεφθούν το κομμωτήριο λόγω οικονομικής αδυναμίας.

 Έτσι λοιπόν πολλοί επαγγελματίες παγιδεύονται σε αυτό το σημείο, γιατί είτε δεν μπορούν να υποστηρίξουν μια ακριβή τιμή, είτε γιατί απαξιώνουν την τέχνη τους κατεβάζοντας την τιμή σε σχέση με το αποτέλεσμα και μπερδεύουν τον καταναλωτή για την αξία της υπηρεσίας.

Η σχέση ποιότητας τιμής πρέπει να αποδεικνύεται στους καταναλωτές σαν όφελος και σε αυτό βοηθάει το μάρκετινγκ υπηρεσιών.

Η διαφορετικότητα στην παροχή υπηρεσίας και το προφίλ αυτού που την παρέχει είναι το κλειδί στον ανταγωνισμό. Σε αυτό το σημείο πρέπει να εστιάζεται το μάρκετινγκ παροχής υπηρεσιών για τις επιχειρήσεις κομμωτηρίων.

 Secrets Marketing3

Ομάδα 3 ατόμων με πολυετή εμπειρία στο χώρο των κομμωτηρίων: ΒΟΜΒΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΚΟΥΤΟΥΚΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ & ΜΕΛΙΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ.

 Secrets Marketing44