LOGO1


Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Prosegkisi100Είναι ένα θέμα που απασχολεί όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα. Ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος επικοινωνίας για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών;

Prosegkisi2
Τι είδους περιεχόμενο επικοινωνίας αποφέρει καλύτερα αποτελέσματα; Σε ποια στρατηγική και τι είδους μάρκετινγκ πρέπει να επενδύσω;
Σε αυτές τις ερωτήσεις οι απαντήσεις ξεκινούν από το τι είδους brand- προφίλ έχουμε δημιουργήσει και τι θέλουμε να κάνουμε.

Θα ήθελα να δώσουμε προτεραιότητα στον σημερινό καταναλωτή, παρουσιάζοντας τον τρόπο προσέγγισής του. Ας δούμε μαζί ποια είναι τα χαρακτηριστικά του.
Θα χαρακτηρίζαμε τον σημερινό καταναλωτή σαν ενεργό και όχι παθητικό όπως ήταν παλαιότερα.
Prosegkisi3
Ίσως αυτή την ενεργητικότητα την δημιουργεί το ίδιο το σύστημα της νέας τεχνολογίας στην επικοινωνία που τον καθιστά πιο ενημερωμένο και τον παροτρύνει συνεχώς να παίρνει θέση και να έχει άποψη.
Εκπαιδεύεται στο να ενημερώνεται από διάφορες πηγές και να έχει στα χέρια του τον έλεγχο της αγοραστικής διαδικασίας.
Ενημερώνεται με ακρίβεια σε συγκεκριμένα θέματα που τον αφορούν και λαμβάνει γνώμες παρόμοιων καταναλωτών που έχουν δοκιμάσει. Βέβαια στην παροχή υπηρεσιών παίζει ρόλο και ο τρόπος που στήνεται ο επιχειρηματίας με την προβολή του brand και των υπηρεσιών που παρέχει.
Prosegkisi4
Η νέα τεχνολογία επηρεάζει σε μεγάλο ποσοστό την γνώμη του και την προτίμηση του για αυτό και πρέπει οι σύγχρονοι επιχειρηματίες κομμωτές να υιοθετήσουν τα νέα δεδομένα της επικοινωνίας και του ανταγωνισμού. 
Το κινητό και το tablet λοιπόν θα καθορίζει στο μέλλον την προτίμηση των καταναλωτών και την προβολή της επιχείρησης μας. 
Prosegkisi5
Ο σημερινός καταναλωτής είναι πλέον πολίτης του κόσμου και δεν περιορίζεται στην τοπική αγορά. Η εμπιστοσύνη του στις ηλεκτρονικές συναλλαγές και η ενημέρωση του on line σταδιακά εδραιώνεται, με αποτέλεσμα να επιλέγει όλο και πιο συχνά τον νέο τρόπο επικοινωνίας. 
Ο νέος τύπος καταναλωτή είναι προνομιούχος και διαθέτει δυνατότητες που στο παρελθόν δεν θα μπορούσε να αντιληφθεί. Για να τον προσεγγίσετε αποτελεσματικά, σαν επιχείρηση παροχής υπηρεσιών θα πρέπει να εστιάσετε σε 4 πράγματα.
Prosegkisi6
Επιλέξτε τα social media σαν μέσο επικοινωνίας που επηρεάζουν τις αγοραστικές επιλογές των καταναλωτών περισσότερο από κάθε άλλο μέσο επικοινωνίας και προσπαθήστε να γνωρίσουν την επιχείρηση σας για το τι προσφέρεται και γιατί να σας προτιμήσουν.
Εξειδικεύστε το περιεχόμενο των υπηρεσιών που παρέχετε ώστε να διαφοροποιηθείτε και να σας ξεχωρίσουν.
Γνωρίστε τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή για να γνωρίζετε τι είδους υπηρεσίες να παρέχετε και να προσαρμοστείτε με τα νέα δεδομένα.
Prosegkisi7
Αξιολογήστε τα αποτελέσματα σας έχοντας αξιόλογα συστήματα ανάλυσης σε όλους τους τομείς της επιχείρησης και όχι απλά να συλλέγετε στοιχεία σε κάποιο πρόγραμμα χωρίς να μπορείτε να έχετε εξειδικευμένη ανάλυση και επικοινωνία.
Μη ξεχνάτε ότι ο σημερινός καταναλωτής εκπαιδεύεται συνεχώς για τις προτιμήσεις του και αυτό πρέπει να κάνετε και εσείς για την δική σας επιχείρηση, εκπαιδεύοντας τον πάνω στην φιλοσοφία του brand name σας.
Δημιουργήστε προϋποθέσεις για να σας προτιμήσουν καταναλωτές που δεν σας γνωρίζουν και να σας επισκεφθούν.
Κρατήστε τους παλαιούς πελάτες σας ζωντανούς στην επιχείρηση σας μέσα από εξειδικευμένη επικοινωνία ώστε να φαίνεστε στα μάτια τους πιο επαγγελματίες.
Prosegkisi8
Εμείς στην Original hair business συμβουλεύουμε και προτρέπουμε συνεχώς προς αυτή την κατεύθυνση τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις έτσι ώστε να είναι ανταγωνιστικοί.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για το πώς θα κερδίσετε την μάχη της επικοινωνίας με τους σύγχρονους καταναλωτές.

Prosegkisi9

Prosegkisi99