LOGO1

Στην  ερώτηση που πρέπει να απαντήσουμε όλοι σαν επιχειρηματίες κομμωτές είναι τι είδους ποιότητα και παροχές θα πρέπει να δώσουμε στις καταναλώτριες κομμωτηρίου για να είμαστε ανταγωνιστικοί.

Τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας παρατηρούμε μια έξαρση που ήρθε εμφανώς λίγο αργοπορημένα σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης…

Κι εμείς καλύτερα. Πόσο συχνά ακούμε αυτή την προτροπή από την πελάτισσα μας, εμείς οι τεχνικοί, όταν ξεκινάμε να βάψουμε τα μαλλιά της;

Δε γίνεται να παραμένουν οι γυναίκες ξεχασμένες σε κουρέματα και χτενίσματα που ήταν της μόδας σε περασμένες δεκαετίες  και να νομίζουν ότι…

Αρκετοί επαγγελματίες κομμωτές αντιλαμβάνονται σήμερα ότι η μόνη διέξοδος από την κρίση είναι το μάρκετινγκ για την επιχείρηση τους.

Ο εθελοντισμός είναι μια μορφή παροχής υπηρεσιών χωρίς το κίνητρο της υλικής ανταμοιβής και στηρίζεται στην αυτόβουλη συμμετοχή των ανθρώπων.

Στην Ελλάδα έχει σβήσει η λεγόμενη «μεσαία τάξη». Ένα τμήμα της ανέβηκε εδώ και χρόνια οικονομικά στην κοινωνική κλίμακα, ενώ ένα άλλο,…

Η επιχειρηματικότητα σήμερα στις περισσότερες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών- κομμωτήρια σίγουρα νοσεί.

Είναι ένα θέμα που απασχολεί όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα. Ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος επικοινωνίας για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών;