Ο κλάδος της κομμωτικής στις ημέρες της λεγόμενης κρίσης, χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα έντονο ανταγωνισμό. Η χειροτέρευση του βιοτικού επιπέδου,…
οι κοινωνικές αλλαγές και οι επαγγελματικές απαιτήσεις έχουν συμβάλει σημαντικά στην αναζήτηση κομμωτηρίου, καθώς άνδρες και γυναίκες δίνουν όλο και μεγαλύτερο βάρος στην περιποίηση και εμφάνισή τους με λιγότερο κόστος.
Ο εντεινόμενος ανταγωνισμός στην εγχώρια αγορά κομμωτηρίων κινείται μεταξύ μικρών συνοικιακών κομμωτηρίων και όχι μόνο.
Τελικά τι ζητούν οι καταναλωτές από ένα κομμωτήριο που επισκέπτονται στις ημέρες της κρίσης?
1. Design: Να είναι σύγχρονης αισθητικής.
2. Επωνυμία: Είναι επώνυμο, άρα τους προσφέρει κύρος.
3. Υπηρεσίες υψηλού επιπέδου: Επικεντρώνεται απόλυτα στον κάθε πελάτη παρέχοντάς του υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και προδιαγραφών.
4. Ταχύτητα: Προσφέρει ταχύτητα στης υπηρεσίες του & δεν χάνουν πολύτιμο χρόνο.
5. Χαλάρωση: Δίνει τη δυνατότητα για επικοινωνία και χαλάρωση.
6. Αξιοπιστία: Είναι Value for Money.
7. Προτείνει και πρωτοπορεί: Δεν ακολουθεί απλά τις τάσεις. Έχει άποψη.
8. Γκάμα υπηρεσιών και προϊόντων: Έχει ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών και προϊόντων περιποίησης για τα μαλλιά και όχι μόνο.