LOGO1


Χριστόφορος Γλυδόπουλος, ένας πανύψηλος κομμωτής μπαρμπέρης με απίστευτη ενέργεια αλλά και ευγένεια, εμπειρία και γνώση.

Glydopoylos002

Παρόλο που προετοίμαζε τους διαγωνισμούς στην HAIRPROF ως διευθυντής επικοινωνίας & Οργάνωσης, μας υποδέχθηκε στο barber shop που τα τελευταία χρόνια διατηρεί στην Καλλιθέα.

Glydopoylos003AlexanderHair: Χριστόφορε οι συνάδελφοί σου κομμωτές στην πλειοψηφία τους δεν έχουν αντιληφθεί την αποτελεσματικότητα του διαδικτύου όσον αφορά τις σχέσεις τους με την πελατεία. Αντίθετα εσύ όχι μόνο το χρησιμοποιείς αλλά δημιούργησες και μία πλατφόρμα ενημέρωσης για τους κομμωτές το blogkommoton.gr. Μίλησέ μας για αυτή την πλατφόρμα.

Χριστόφορος Γλυδόπουλος: Το 2012 όταν έπινα τον πρωϊνό μου καφέ και σερφάριζα σε εναλλακτικά ενημερωτικά site, σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ χρήσιμο να υπάρχει κάτι αντίστοιχο με υλικό αποκλειστικά για τον κλάδο μας. Έτσι, μέσω της πλατφόρμας που μας παρέχει η goggle, αποφάσισα αρχικά να δημιουργήσω το blogkommoton.com ώστε ο/η συνάδελφος μας, μαζί με τον πρωινό του καφέ  να βλέπει ενδιαφέρουσες ειδήσεις αποκλειστικά από τον δικό μας χώρο.

Στην πορεία βλέποντας την μεγάλη ανταπόκριση που έδειξαν οι συνάδελφοι, κατάλαβα πως ένα από blog δεν ήταν αρκετό για να καλύψει όλες τις ανάγκες ενημέρωσης του κλάδου και έτσι το site αναβαθμίστηκε άλλαξε πλατφόρμα και έγινε blogkommoton.gr.  

Η ενημερωτική πύλη blogkommoton.gr είναι αποτέλεσμα συνεργασίας και σύμπραξης. Αντίθετα με το πνεύμα της εποχής και την αποθάρρυνση που προκαλεί η οικονομική κρίση, τολμήσαμε, επιμείναμε και ιεραρχώντας στόχους και προτεραιότητες καταφέραμε  να δημιουργήσουμε τον μεγαλύτερο σε επισκεψιμότητα ενημερωτικό ιστότοπο, στον Ελληνικό κλάδο της Κομμωτικής και Μπαρμπέρικης βιομηχανίας.

Με όραμα την βασική μας αρχή για την πληρέστερη ενημέρωση των συναδέλφων για τα θέματα του κλάδου, με  βοήθεια την ακατάβλητη προσπάθεια και τον δυναμισμό των βασικών συντελεστών του blogkommoton.gr,  καθώς και με στρατηγική επιλογή στην συνεχή επανεπένδυση των εισερχόμενων πόρων, αποτελούμε σήμερα το αμεσότερο, εγκυρότερο αλλά και το μεγαλύτερο σε διείσδυση μέσο ενημέρωσης στο κλάδο μας. 

Glydopoylos004AlexanderHair: Το blogkommoton απαιτεί πολλές εργατοώρες. Πως το καταφέρνεις αυτό;

Χριστόφορος Γλυδόπουλος:  Μην ξεχνάμε ότι εκτός των ωρών που αφιερώνω στο κατάστημά μου ο υπόλοιπος χρόνος αφιερώνεται, πρώτα στην οικογένεια μου και μετά στην διαχείριση του blogkommoton.gr.

Παράλληλα είμαι διευθυντής επικοινωνίας & Οργάνωσης των διαγωνισμών της HAIRPROF, Γ. Γραμματέας του HAIRPROF Club Greece και μέλος στο σωματείο κομμωτών της Καλλιθέας, αλλά με σωστή διαχείριση του ελεύθερου χρόνου μου τα καταφέρνω όλα, δίνοντας κατά περιόδους βαρύτητα σε ότι έχει προτεραιότητα.

Ωστόσο στο blogkommoton.gr δεν είμαι μόνος μου. Έχω καταφέρει να συγκεντρώσω μια ομάδα από αξιόλογους συναδέλφους που αρθρογραφούν, καλύπτουν ρεπορτάζ από τις εκδηλώσεις του κλάδου και έτσι όλοι μαζί εμπλουτίζουμε τις πληροφορίες του site, καθιστώντας το, το πιο χρήσιμο εργαλείο ενημέρωσης για τον κομμωτή και τον μπαρμπέρη.

Glydopoylos005AlexanderHair: Πως αντιμετωπίζουν το blogkommoton.gr οι συνάδελφοί σου;

Χριστόφορος Γλυδόπουλος: Βλέποντας τα νούμερα που αγγίζουν τους 13.000 με 15.000 επισκέπτες τον μήνα πιστεύω πάρα πολύ θετικά. Τους εκπλήξαμε ευχάριστα.

Επιπλέον με την βοήθεια που μας παρέχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook & instagram) οι συνάδελφοι, εκτός του ότι επισκέπτονται καθημερινά το site συμμετέχουν και  ενεργά είτε στέλνοντας τις ανακοινώσεις τους, είτε σε πολλές περιπτώσεις αρθρογραφώντας και οι ίδιοι.

Μην ξεχνάμε ότι το μότο μας είναι «ένα site γραμμένο από κομμωτές για κομμωτές».

Glydopoylos006AlexanderHair: Οι σχέσεις του blogkommoton.gr με τις κομμωτηριακές  εταιρείες πως είναι;

Χριστόφορος Γλυδόπουλος: Διατηρούμε άριστες σχέσεις με τις κομμωτηριακές εταιρίες.

Πολλές αξιόλογες εταιρίες του χώρου στηρίζουν   το blogkommoton.gr ακριβώς γιατί στοχεύει μόνο σε επαγγελματίες κομμωτές και αυτό είναι το βασικό κλειδί της συνεργασίας μας. 

Το blogkommoton.gr εκτός από την πλούσια θεματογραφία του, είναι και ο κύριος χορηγός επικοινωνίας της HAIRPROF, των Κομμωτών Καρδιάς, της Haute Coiffure Francaise τμήμα Ελλάδας και πολλών άλλων δράσεων του χώρου και έτσι καταφέρνει να είναι πάντα πρώτο σε ενημέρωση στα κυριότερα δρώμενα του κλάδου.

Glydopoylos007AlexanderHair: Λόγω της δραστηριότητας σου έχεις μια πολύ καλή εικόνα για την κομμωτική στην Ελλάδα. Πως την αξιολογείς συγκριτικά με το παρελθόν;

Χριστόφορος Γλυδόπουλος: Το επάγγελμα μας σαφώς έχει αλλάξει προς το καλύτερο και το επίπεδο έχει ανέβει πολύ. Μην ξεχνάμε ότι τα ερεθίσματα των συναδέλφων σήμερα σε σχέση με το παρελθόν είναι πολλά και σε αυτό παίζουν βασικό ρόλο τα social media.

Στα κομμωτήρια οι συνάδελφοι παρέχουν νέες υπηρεσίες με πιο δημιουργικές  τεχνικές όπως Tigereye, Bronde, Nude, Strobing, Colormelteng κλπ, έτσι ώστε η πελάτισσά να δυσκολεύεται να τις πραγματοποιήσει στο σπίτι και να αναζητά όλο και περισσότερο τις υπηρεσίες των επαγγελματιών.

Τα κουρεία παρέμειναν ζωντανά παρά την οικονομική  κρίση  και μετατράπηκαν από απλά κουρεία σε Barbershops. Μετέτρεψαν ένα απλό κούρεμα ξύρισμα σε μία «αντρική ιεροτελεστία». Τα Barbershops ήρθαν και θα μείνουν και για το αληθές αυτού κοιτάξτε την επένδυση που έχει γίνει σε ανδρικά προϊόντα από μεγάλες εταιρίες του χώρου μας.

Glydopoylos008AlexanderHair: Σε σχέση με τους συναδέλφους του εξωτερικού έχουν κάτι να ζηλέψουν οι Έλληνες;

Χριστόφορος Γλυδόπουλος: Σαφώς και δεν έχουν να ζηλέψουν απολύτως τίποτα, έχουμε πολύ αξιόλογούς κομμωτές και barbers. Είμαστε πολύ δυνατοί.

Για αυτό τον λόγο όταν διοργανώνω κλειστά σεμινάρια προτιμώ να συνεργάζομαι με Έλληνες συναδέλφους παρά με ξένους, αφού το επίπεδο είναι ισάξιο και σε πολλές περιπτώσεις αρκετά υψηλότερο από ξένους συναδέλφους.

Δεν είναι τυχαίο πως πολλοί Έλληνες συνάδελφοι παίρνουν διακρίσεις σε παγκόσμιους διαγωνισμούς και διοργανώνουν εκπαιδευτικά σεμινάρια και εμφανίσεις στο εξωτερικό.

Glydopoylos009AlexanderHair: Πιστεύεις ότι οι Έλληνες και Ελληνίδες φροντίζουν περισσότερο την εμφάνισή τους σήμερα;

Χριστόφορος Γλυδόπουλος: Η Ελληνίδα δυστυχώς εκτός από ένα καλό χρώμα που προσπαθεί να διατηρεί, δεν προσέχει πολύ την εμφάνισή της. Πρέπει να υπάρχει ένα σημαντικό γεγονός για να περιποιηθεί τα μαλλιά της.

Αντίθετα οι νεαροί έχουν αυξήσει τις απαιτήσεις τους και τους βλέπουμε αρκετά περιποιημένους.

Glydopoylos010AlexanderHair: Στο κομμωτήριο και το Barbershop χρειάζεστε συνέχεια μετεκπαίδευση και σεμινάρια;

Χριστόφορος Γλυδόπουλος: Πιστεύω ένας συνάδελφος που θέλει να είναι σωστός επαγγελματίας, δεν σταματάει ποτέ να ψάχνει και να εκπαιδεύεται σε νέες τεχνικές ή σε νέα εργαλεία.

Είναι ενθαρρυντικό ότι τα νέα παιδιά πηγαίνουν συνέχεια σε σεμινάρια που πραγματοποιούνται.

Glydopoylos011AlexanderHair: Στα κομμωτήρια και κουρεία υπάρχει υπερπληθυσμός. Πιστεύεις  πως είναι πρόβλημα αυτό;

Χριστόφορος Γλυδόπουλος: Σαφώς έχουν ανοίξει πολλά κομμωτήρια και κουρεία το ένα δίπλα στον άλλο. Υπάρχουν πλέον πολλά και από μετανάστες στα οποία όμως νομίζω ότι πηγαίνουν περισσότερο ομοεθνείς τους.

Πιστεύω ότι το μέλλον μας εξαρτάται από εμάς τους ίδιους και όχι από τον απέναντι ανταγωνιστή. Αναβαθμιζόμαστε και προσφέρουμε υπηρεσίες που αξίζουν. 

Glydopoylos012AlexanderHair: Στο εξωτερικό βλέπω ότι έχουν πολύ ανεβασμένες τιμές με τριψήφιους αριθμούς ενώ εδώ με 5, 6 ή 8 ευρώ.

Χριστόφορος Γλυδόπουλος: Βάλαμε τα χεράκια μας και βγάλαμε τα ματάκια μας.

Οι τιμές έπρεπε λόγω της οικονομικής κρίσης σίγουρα να αναπροσαρμοστούν. Αρκετοί συνάδελφοι έπεσαν στην παγίδα του ανταγωνισμού και χαμήλωσαν υπερβολικά τις τιμές τους.

Θαυμάζω τα καταστήματα  που αναβαθμίστηκαν, εξελίχθηκαν και προσφέρουν υπηρεσίες που τις αμοίβονται.

Facebook Xristoforos Glidopoylos: https://www.facebook.com/xristoforos.gludopoulos

Instagram GlidopoylosXristoforos: https://www.instagram.com/glidopoulos/

Facebook blogkommoton: https://www.facebook.com/blogkommoton.greece/

Instagram blogkommoton: https://www.instagram.com/blogkommoton.gr/

Πηγή: https://www.alexanderhair.gr/blog/post/Synenteyksi-me-ton-Xristoforo-Glydopoylo_364