LOGO1


Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Antagonistiki100Σκεφτείτε ότι όσο και να επενδύετε σε γνώσεις, εάν δεν βρείτε τον τρόπο να πείσετε τους καταναλωτές γιατί να σας προτιμήσουν, η επένδυση αυτή θα μένει χωρίς ουσιαστικό οικονομικό αποτέλεσμα.

Antagonistiki2

Θα πρέπει να κάνετε τους πελάτες να έρθουν σε εσάς. Σκεφτείτε ότι τα τελευταία χρόνια άλλαξε ο χάρτης στην επικοινωνία και πρέπει να ενεργοποιηθείτε με τα νέα δεδομένα.

Αξιοποιήστε τα πλεονεκτήματα σας και βρείτε τους κατάλληλους πελάτες.

Βρείτε τον τρόπο πως θα επικοινωνήσετε αυτά τα πλεονεκτήματα και την τεχνογνωσία που έχετε με τους καταναλωτές και να τους πείσετε να σας προτιμήσουν. Στοχεύετε στο να δημιουργήσετε ένα πελατολόγιο που μπορεί να σας κρατήσει κερδοφόρα την επιχείρηση τα επόμενα χρόνια και όχι απλά να προσπαθείτε να προσελκύετε πελάτες.

Δημιουργήστε ελκυστικές υπηρεσίες για να διαφοροποιηθείτε και να γίνετε ανταγωνιστικοί.

Θυμηθείτε ότι οι καταναλωτές συγκρίνουν τις υπηρεσίες του κομμωτηρίου απλά όπως τις βλέπουν και τις κατανοούν. Δηλαδή συγκρίνουν συνήθως το κούρεμα μεταξύ 2 επιχειρήσεων από την τιμή, επειδή δεν διευκρινίζεται η διαφοροποίηση της παρεχόμενης υπηρεσίας. Εάν θέλετε να κερδίσετε εσείς τον πελάτη και δεν έχετε χτίσει ακόμη το brand name σας, ώστε να σας επιλέγουν επειδή είστε διάσημος τότε πρέπει να δημιουργήσετε και να πουλήσετε τον λόγο που σας κάνει ξεχωριστό και διαφορετικό. Επικεντρωθείτε στην αξία της υπηρεσίας και το όφελος του καταναλωτή εάν επιλέξει εσάς σαν επιχείρηση και καλλιτέχνη.

Χτίστε μια ισχυρή επαγγελματική ταυτότητα.

Το χτίσιμο αυτό του brand name αφορά όλη την λειτουργία της επιχείρησης σας από εσάς τον ίδιο, τους συνεργάτες σας, το κοινό όραμα που θα μεταδώσετε, την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, το προφίλ του χώρου σας και γενικά πως όλο αυτό το concept θα προσελκύσει τους καταναλωτές. Αυτό χρειάζεται συστηματική δουλειά και μάρκετινγκ.

Πώς να είστε αποτελεσματικοί με τον πελάτη.

Δημιουργήστε πρότυπα ποιότητας στην παροχή υπηρεσιών, σε σχέση με την προσέγγιση και την επικοινωνία αυτών εκπαιδεύοντας την ομάδα σας στο πως ακριβώς το θέλετε.

Αποκτήστε γνώσεις στο marketing για να αυξήσετε την αξία της επιχείρησης σας.

Λίγοι επαγγελματίες κομμωτές επενδύουν σε αυτό τον τομέα επειδή ίσως τον θεωρούν απλά ένα επιπλέον έξοδο, αλλά είναι ο μόνος δρόμος για να σας βοηθήσει να κάνετε έσοδα. Θυμηθείτε ότι η επιχείρηση κομμωτήριο είναι μια δύσκολη μορφή επιχείρησης που έχει πολλές απαιτήσεις και χρειάζονται και επιπλέον γνώσεις πέρα από την γνώση την καλλιτεχνική. Η επιχείρηση κομμωτήριο σήμερα δεν σταματά απλά στην τέχνη.

Εφαρμόστε αποτελεσματική διαχείριση.

Είναι ο τομέας που χρειάζεται κάθε σοβαρή επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα τα επόμενα χρόνια. Λόγω της οικονομικής επιβάρυνσης και όταν διαθέτουμε και υπαλλήλους χρειαζόμαστε με όλο αυτό τον ανταγωνισμό μια καλύτερη οργάνωση πέρα της χρήσης ενός απλού υπολογιστή. Παρατηρώντας τους επαγγελματίες κομμωτές είδαμε ότι δίδουν περισσότερη έμφαση στη δουλειά τους και λιγότερο στην προώθησή της. Θεωρούν -συνειδητά ή ασυνείδητα- δεδομένο ότι επειδή είναι καλοί σ' αυτό που κάνουν, ο πελάτης θα έρθει να τους χτυπήσει την πόρτα...

Όμως όλα αυτά ενώ είναι αναγκαία δεν μπορούν να μας δώσουν τα οικονομικά αποτελέσματα που θέλουμε! Έτσι λοιπόν, το μάρκετινγκ υπηρεσιών και η εξειδικευμένη διαχείριση είναι αυτό που θα σας βοηθήσει να αλλάξετε τα δεδομένα της επιχείρησης σας. Ειδικά σήμερα, κάτω από την πίεση των αποτελεσμάτων της οικονομικής κρίσης, αυτά τα δύο αποτελούν αναγκαίες συνθήκες οικονομικής επιβίωσης και επαγγελματικής επιτυχίας!

Antagonistiki3

Ομάδα 3 ατόμων με πολυετή εμπειρία στο χώρο των κομμωτηρίων: ΒΟΜΒΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΚΟΥΤΟΥΚΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ & ΜΕΛΙΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ.

Antagonistiki44