LOGO1

2018 06 25 Malibu C 2

 

blank

Η κομμωτική δεν είναι ένα στατικό επάγγελμα. Αντίθετα ανήκει στα επαγγέλματα που εξελίσσονται συνεχώς. Νέες τεχνολογίες και νέα…

Komotirio 2023 alazi2
προϊόντα προωθούνται ασταμάτητα στα κομμωτήρια και συνεχώς εμφανίζονται νέες ιδέες που μας ανοίγουν ορίζοντες, κάνοντας μας ανταγωνιστικούς και παράλληλα δίνοντας μας τη δυνατότητα να εξελιχθούμε ως επαγγελματίες. Αν και οι αλλαγές συμβαίνουν αδιάλειπτα εδώ και πολλά χρόνια, μπορούμε να πούμε ότι ιδιαίτερα την τελευταία πενταετία είναι πολύ πιο ευδιάκριτες (ή εμφανείς).

Instagram00

Κλασσικότερο παράδειγμα τα ανδρικά κομμωτήρια που μεταμορφώθηκαν σε barbershop με άποψη και ξεκάθαρη κουλτούρα καθώς και τα κομμωτήρια που ανέβασαν τον πήχη και έφεραν στον κοινό νέες υπηρεσίες στο χρώμα φτιάχνοντας τη δική τους ταγμένη πελατεία που ταξιδεύει στον κόσμο των πολύχρωμων μαλλιών.
Komotirio 2023 alazi3
Τι μας επιφυλάσσει, όμως, η επόμενη πενταετία; Τι θα μπορούσε να συμβεί και πώς θα είναι τα κομμωτήριά μας μετά από πέντε χρόνια; Πριν καταθέσω τη δική μου «πρόβλεψη» σχετικά με το μέλλον, θα πρέπει –νομίζω- να ξεκαθαρίσω γιατί αναφέρομαι σε αυτό το διάστημα. Συνήθως κάθε πέντε με επτά χρόνια οι εταιρείες ανανεώνουν ή αλλάζουν τις σειρές των προϊόντων τους, οπότε προσθέτουν νέες υπηρεσίες στο ρεπερτόριό τους. Θα λέγαμε, έτσι ότι δίνουν νέα «όπλα» σε εμάς τους κομμωτές. Επίσης περίπου ανά πέντε χρόνια αλλάζουν ριζικά οι μόδες στα μαλλιά. Παρ’ ότι κάθε σεζόν έχουμε τις νέες τάσεις, αν κοιτάξουμε πέντε χρόνια πίσω στα περιοδικά ή βιβλία κομμωτικής θα δούμε ότι τα μαλλιά ήταν πολύ διαφορετικά.
Πώς θα μπορούσαν να είναι τα πράγματα μετά από πέντε χρόνια λοιπόν; Αναμφισβήτητα το μέλλον μας ως καταστήματα και ως επαγγελματίες είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη θέση που θα έχουμε σε αυτή την εξέλιξη. Σίγουρα, κάπου στον κόσμο πολύ μακριά από εδώ, κάποιοι άνθρωποι είτε καλλιτέχνες είτε τεχνοκράτες, ήδη γνωρίζουν, επειδή είναι εκείνοι έχουν σχεδιάσει το τοπίο του μέλλοντος.
Komotirio 2023 alazi4
Η δική μου πρόβλεψη, λοιπόν, έχει ως εξής:
‘Ίσως το μέλλον μας έχει να κάνει με την υπηρεσία καθαυτή. Καθαρά προσωπική γνώμη του υπογράφοντος είναι ότι στο μέλλον τα κομμωτήρια που θα επιβιώσουν θα έχουν καταφέρει να στέκονται ως ένας άλλος κόσμος για τον πελάτη, όπου ο τελευταίος θα μπορεί να ξεφύγει και να χαλαρώσει φτιάχνοντας την εικόνα του. Η δύναμη θα είναι στην υπηρεσία. Τόσο στην εξατομίκευση της όσο και στην υψηλή της ποιότητα. Ο πελάτης θα έρχεται για να ηρεμήσει, να περάσει όμορφα, και να εμπιστευτεί τον κομμωτή του που θα του προσφέρει φροντίδα και υψηλή ποιότητα υπηρεσίας σχεδιασμένη αποκλειστικά γι’ αυτόν. Η ανάγκη για spa δεν έχει φύγει παρότι πολλά spa δεν επιβίωσαν. Στο μέλλον, τα κομμωτήρια που θα επιβιώσουν θα έχουν ενσωματώσει αυτό το στοιχείο στις παρεχόμενες υπηρεσίες τους. Η πελάτισσα θα έρχεται για να απολαύσει φροντίδα , να νιώσει ασφαλής αλλά και ξεχωριστή- θα έρχεται για να νιώσει πολύτιμη. A! και για να φτιάξει και τα μαλλιά της! Κατά το ίδιο σκεπτικό και στο barbershop ο πελάτης θα πηγαίνει για να μπει στον δικό του κόσμο, για να επικοινωνήσει με το δικό του κώδικα με ανθρώπους που θα τον καταλάβουν και θα τον περιποιηθούν.
Komotirio 2023 alazi5
Άρα, μας απομένει μια πενταετία για να χτίσουμε τη νέα μας πορεία. Το παρήγορο είναι ότι εμείς οι κομμωτές και οι barbers ακόμα έχουμε τη δύναμη στα χέρια μας. Γιατί εμείς είμαστε αυτοί που παρέχουμε την υπηρεσία και ταυτόχρονα είμαστε αναπόσπαστο μέρος της. Ας θυμόμαστε ότι εμείς είμαστε ο κύκλος και ο πελάτης το κέντρο.
Ας θυμόμαστε να είμαστε σεμνοί και αληθινοί ως προς αυτά που προσφέρουμε και το μέλλον μας ανήκει!
Komotirio 2023 alazi6