LOGO1

 

 

 

 

blank

Ti zitoun oi katanalotes1

Ο κλάδος της κομμωτικής στις ημέρες της λεγόμενης κρίσης, χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα έντονο ανταγωνισμό. Η χειροτέρευση του βιοτικού επιπέδου,…

Ti zitoun oi katanalotes2

οι κοινωνικές αλλαγές και οι επαγγελματικές απαιτήσεις έχουν συμβάλει σημαντικά στην αναζήτηση κομμωτηρίου, καθώς άνδρες και γυναίκες δίνουν όλο και μεγαλύτερο βάρος στην περιποίηση και εμφάνισή τους με λιγότερο κόστος.

Ti zitoun oi katanalotes3

 

Ο εντεινόμενος ανταγωνισμός στην εγχώρια αγορά κομμωτηρίων κινείται μεταξύ μικρών συνοικιακών κομμωτηρίων και όχι μόνο.

Ti zitoun oi katanalotes4

 

Τελικά τι ζητούν οι καταναλωτές από ένα κομμωτήριο που επισκέπτονται στις ημέρες της κρίσης?

1.   Design: Να είναι σύγχρονης αισθητικής.

2.   Επωνυμία: Είναι επώνυμο, άρα τους προσφέρει κύρος.

3.   Υπηρεσίες υψηλού επιπέδου: Επικεντρώνεται απόλυτα στον κάθε πελάτη παρέχοντάς του υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και προδιαγραφών.

4.   Ταχύτητα: Προσφέρει ταχύτητα στης υπηρεσίες του & δεν χάνουν πολύτιμο χρόνο.

5.   Χαλάρωση: Δίνει τη δυνατότητα για επικοινωνία και χαλάρωση.

6.   Αξιοπιστία: Είναι Value for Money.

7.   Προτείνει και πρωτοπορεί:  Δεν ακολουθεί απλά τις τάσεις. Έχει άποψη.

8.   Γκάμα υπηρεσιών και προϊόντων: Έχει ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών και προϊόντων περιποίησης για τα μαλλιά και όχι μόνο.