LOGO1

 

1 LONG CENTRAL BANNER Pankiprios Banner

blank

Oxi kala A2

 Και ενώ όλα δείχνουν ότι θα πάνε καλά στο τέλος δεν είναι ακριβώς έτσι. Τί μπορεί να έχει συμβεί στις περιπτώσεις που δεν εισπράττουμε την ικανοποίηση της πελάτισσας; Το γνωστό κλισέ λέει ότι «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Ίσως όχι πάντα , αλλά σίγουρα εκείνη τη στιγμή που τον περιποιούμαστε ο κόσμος γυρίζει γύρω του. Ως άνθρωποι κι εμείς ίσως να έχουμε κάνει κάποιο από τα παρακάτω λάθη και δεν είχαμε το αποτέλεσμα που θέλαμε.

Instagram00

  1. Χάσαμε τον έλεγχο της συζήτησης. Πολύ συχνά αφήνουμε την πελάτισσα να οδηγήσει τη συζήτηση ζητώντας μας πράγματα που πιθανόν να μην είναι εφικτά. Ας είμαστε απόλυτοι, όχι όμως αγενείς σχετικά με το τι είναι δυνατό να γίνει και τι όχι και ας το πούμε ξεκάθαρα.
  2. Δεν παίρνουμε feedback από τη τελευταία επίσκεψη. Όταν ξαναέρθει η πελάτισσα συνήθως κάνουμε ερώτηση του τύπου «ήταν ωραία τα μαλλιά σας;» Ετσι δίνουμε στενά περιθώρια για απάντηση του τύπου ναι-όχι. Αν ρωτάγαμε όμως « Πώς ήταν τα μαλλιά σας την προηγούμενη φορά;» θα δώσουμε τη ευκαιρία να ανοιχτεί η πελάτισσά μας ώστε να μας δώσει χρήσιμες πληροφορίες για τη δουλειά που κάναμε.
  3. Δεν λαμβάνουμε υπ’οψη τις αληθινές ανάγκες της πελάτισσας. Μπορεί να δουλεύει πολύ, μπορεί να είναι μια μαμά που θέλει κάτι ευκολο, μπορεί ακόμη και να βαριέται να φτιάχνει τα μαλλιά της συχνά, από την άλλη μπορεί να θέλει τα βλέμματα επάνω της όταν κυκλοφορεί ή να έχει διάθεση να προκαλέσει. Πρέπει να ανακαλυψουμε τι θέλει και τι μπορεί να κάνει η πελάτισσα μας μετά το κομμωτήριο. Και κατ’ επέκταση...
  4. Δεν ξέρουμε πόσο θέλει να ασχοληθεί η πελάτισσά μας στο σπίτι. Εχει την διάθεση να τα φτιάχνει και να τα φροντίζει μόνη της ή είναι ο τύπος «λουζομαι και φέυγω;» Οπότε τι επίπεδο φροντίδας θα έχουν τα μαλλιά που θα της φτιάξουμε;
  5. Δεν δείχνουμε αρκετό ενδιαφέρον προς την πελάτισσά μας. Εδώ η γλώσσα του σώματος παίζει τεράστιο ρόλο. Συνήθως κρατάμε την επικοινωνία μας μέσα από τον καθρέπτη. Στην ουσία μιλάμε πίσω από την πλάτη της, όρθιοι άρα σε υψηλότερο και απρόσωπο επίπεδο και με την απόσταση που δημιουργεί ο καθρέπτης. Ετσι δείχνουμε απρόσιτοι. Δοκιμάστε πριν αρχίσετε, να έρθετε στο ίδιο επιπεδο με την πελάτισσα είτε αν καθήσετε για λίγο στη διπλανή καρέκλα είτε έαν σκύψετε και στηριχτείτε στο πλάι της καρέκλας της. Στο τέλος ελάτε μπροστά της για απευθείας οπτική επαφή.
  6. Οι απαιτήσεις της πελάτισσας είναι εξωπραγματικές. Εκείνη θέλει, τα μαλλιά αντέχουν; Τα φυσικά χαρακτηριστικά –μέτωπο, φύτρες, κορυφές- θα συνεργαστούν για να μας δώσουν το κούρεμα που θέλουμε; Ψάξτε και ανακαλύψτε τα μαλλία. Προσπαθήστε να τα «διαβάσετε» και αφού αποφασίσετε για το τί είναι εφικτό, πείτε το στην πελάτισσα σας.
  7. Δεν αναγνωρίζουμε τη προσωπικότητα της πελάτισσας. Για μια ακόμη φορά όλα έχουν να κάνουν με την πελάτισσα. Αυτή τη φορά με τη προσωπικότητά της. Από τη στιγμή που μπαίνει στο κατάστημά «σκανάρετε» την με διακρτικό φυσικά τροπο. Δείτε στοιχεία της προσωπικότητάς της. Γνωρίστε την.

Είναι εντυπωσιακό και αγχωτικό τα πόσα πράγματα πρέπει να γίνουν με σχεδόν αυτόματο τρόπο για να μπορέσουμε να φέρουμε το αποτέλεσμα που πρέπει. Περιορίστε αυτά τα λάθη στη ρουτίνα σας και σίγουρα θα έχετε πιο άνετη και ασφαλή δουλειά. Σύντομα και θα δούμε και άλλες πληροφορίες που θα μας βοηθήσουν για το καλύτερο αποτέλεσμα.

 Oxi kala A3


Magazine - Other articles